07.03.2019

MYSLIVECKÉ POTŘEBY

Číst více

kategorie:
Veřejný interiér II

autor a přihlašovatel:

Ing. arch. Robert Šaradin, Ing arch. Andrej Bednár, Ing. arch. Roman Kudroň, AB-ARCH, s.r.o., www.ab-arch.sk

MYSLIVECKÉ POTŘEBY

Zavedená prodejna z oblasti myslivosti KURUC-DYNAX se rozhodla pro nový interiér prodejny s atmosférou, která v zákaznících bude vyvolávat příjemné emoce a vzbudí v něm zvědavost a umožní strávit více času nakupováním i objevováním. Línie a rytmus nábytku různě propojují produkty tak, aby je zákazník vnímal v jejich specifickém kontextu.

Interiér jako odměna za mnohaletý úspěch na trhu

S úspěchem firmy úzce souvisí správně zacílena kvalitní reklama, produkty i sídlo. Co však počít v případě, když samotné obchodní jméno  je pro zákazníky synonymem tradice, kvality a spolehlivosti?

Investor nás pro rozsáhlý projekt myslivosti vyhledal v době, kdy už měl na trhu v dané segmentu stabilní pozici. Už nešlo jen o reklamu se snahou upoutat nebo upozornit. Bylo potřeba vnést do prostoru vzduch, světlo a lesk. Vytvořit prestižní prostředí, které nabídne pravidelným zákazníkům zážitek z nakupování oblíbených značek a svou noblesou si podmaní  nové zákazníky. Naším úkolem bylo zhodnotit roky, zkušenosti a kvality investora na trhu a přetransformovat je do funkce, účelu a tvaru.

Atmosféra a emoce

Snažili jsme se vytvořit atmosféru, která v zákazníkovi vyvolá příjemné emoce a vzbudí  zvědavost a chuť strávit více času nakupováním a objevováním. Vizuální ztvárnění prostoru má pozitivně ovlivnit očekávání zákazníků o produktech. Dát produktům místo a prostor vyniknout a zákazníkovi poskytnout příjemný čas vybrat si. Prostor svým členěním nabízí možnost kombinovat kolekce produktů do komplexních balíčků podle účelu a využití, včetně příslušenství a doplňků.

Pochopitelně v tak rozsáhlém prostoru zákazník nemůže mít absolutní přehled. Zboží je rozděleno do tematických sekcích, které plynule navazují. Linie a rytmus nábytku propojují různé produkty tak, aby je zákazník vnímal ve specifickém kontextu.

Motivované přírodou

Myslivost v představách často evokuje klišé, jehož nosnou rysem jsou přírodniny nainstalovány v interiéru jako exponáty. V našem návrhu nám byla příroda především motivací. Jako ústřední prvek upoutá hned u vstupu stylizovaný strom, který roste a stoupá spolu se schodištěm, nutí podívat se nahoru. Jeho nadrozměrnost spojuje podlaží. Od první chvíle narušuje očekávanou rutinu a podněcuje zájem. Naopak solitérní prvky s pozadím svěžího lesa zklidňují a zaměřují koncentraci stejně jako skutečný les. Přírodní materiály v nábytku jsou samozřejmostí, tmavý strop kontrastně uzavírá celý prostor. Bodové osvětlení s variabilní intenzitou nasměruje pozornost zákazníka vždy na to nejzajímavější.

Číst více

Partneři

PARTNER DESIGNU CENY

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNEŘI KATEGORIÍ

HLAVNÍ PARTNEŘI

OFICIÁLNÍ SPONZOR ČASOMÍRY

OFICIÁLNÍ VŮZ

PARTNER FASHION SHOW

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše