01.03.2017

FOOTSHOP PANORAMACITY

Číst více

kategorie:
Veřejný interiér II

autor a přihlašovatel:

Ing. arch. Rudolf Lesňák, Ing. arch. Peter Gajdarik a Ing. arch. Zuzana Čuríková, RULES, s.r.o., www.rules.sk

FOOTSHOP PANORAMACITY

Značka Footshop má jedinečnou filozofii, její kamenné obchody se příležitostně mění na párty prostory pro příznivce sneakers nebo kamarády. Záměrem architektů bylo uzpůsobit interiér této filozofii. Produkt měsíce je vždy umístěn na betonovém sloupu, který dává teniskám dominantní a nepřehlédnutelnou polohu.

Značka Footshop má jedinečnou filozofii. Její kamenné obchody se příležitostně mění na party prostory, kde se pořádají akce pro příznivce sneakers a jejich kamarády. Návrh prodejny architekti vytvořili velkoryse a flexibilně, aby byl schopen všeho. Žádné dokonalé detaily, ale jen zdánlivě nedbalá gesta spolu tvoří nejautentičtější interiér, jaký dosud navrhli. Přiznané betonové stropy, viditelné rozvody, betonová podlaha představují jediné mantinely interiéru, který může být dle potřeb pořád jiný. Prostor otepluje dřevěná překližka v jeho centru. Z ní je navrženo pódium a stěna za ním. Prodejnu s teniskami zrealizovali za necelé tři měsíce.

„Naším záměrem bylo navrhnout prostor, který bude plnit funkci obchodu a party prostoru zároveň. Produkt měsíce jsme umístili na přední stranu betonového sloupu. Tenisky tím získaly dominantní a nepřehlédnutelnou polohu. Speciálním edicím jsme vyčlenili speciální polohu v rámci půdorysu prodejny.  Nacházejí se v nasvícených vitrínách vpravo od vstupu, uprostřed, mezi výraznou podlahou a mohutným vzduchotechnickým potrubím,“ říká autor návrhu.

Prodejní a skladovou část rozděluje černá stěna, která je v horní části vynechána kvůli rozvodům. Ve skladové části se nachází sklad, toalety, pracoviště a zázemí zaměstnanců.

Dřevěné vyvýšené pódium z překližky tvoří dominantu a hlavní výstavní plochu prodejny. Během slunečných dnů vynikne přirozená struktura dřeva v plné kráse. Během akcí plní pódium funkci vyvýšeného pódia.

Na místo pro dětské boty byl zvolen milý motiv chaloupky se šikmou střechou. Vzhledem k tuctovosti samotného motivu, domek vytvořili jen náznakově, je svařený z ocelových profilů a natřený černou barvou.

Číst více

Partneři

PARTNER DESIGNU CENY

GENERÁLNÍ PARTNER

PARTNEŘI KATEGORIÍ

HLAVNÍ PARTNEŘI

OFICIÁLNÍ SPONZOR ČASOMÍRY

OFICIÁLNÍ VŮZ

PARTNER FASHION SHOW

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO ČR

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI PRO SR

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše