kategorie:
Veřejný interiér II
Jan Kyzlink, Zbyšek Sikora, Petr Pospíšil, Lenka Pitoňáková, KYZLINK ARCHITECTS, www.kyzlink.com
PRODEJNA NOTINO, BRNO
Autoři se ve spolupráci s francouzským studiem MALHERBE PARIS podíleli na novém konceptu interiéru prodejny v centru moravské metropole. Barevně je interiér laděn do teplých odstínů růžové barvy, kterou doplňuje dřevodekor a bílé terazzo. Křivky v podlaze provádějí návštěvníka celým prostorem.
Notino otevřelo největší prodejnu s parfémy a kosmetikou v České republice. Nová dvoupatrová parfumerie o ploše 850 m² nabízí více než 250 celosvětově známých značek, moderní technologie a inovace pro krásu, exkluzivní služby i zcela nový design.
Nový koncept interiéru prodejen reprezentuje současné trendy retailového světa a posouvá technologické hranice zase o krok dále. Na vývoji se podílelo francouzské koncepční studio MALHERBE PARIS společně s brněnským architektonickým ateliérem KYZLINK ARCHITECTS. První prodejna spatřila světlo světa v roce 2020 v polské Varšavě, nyní se jedná o první aplikaci na domácím trhu.
Interiér v nových teplých a příjemných odstínech růžové barvy v kombinaci s nejnovějšími technologiemi, jako jsou LED informační panely, digitální cenovky či senzor bary, jednoznačně identifikuje společnost jako leadera v oblasti beauty komerce. Členitý půdorys brněnské prodejny pak poskytuje nespočet různých zákoutí pro prezentace světových značek nebo kosmetická mini studia. Kontrast dřevodekoru a bílého terazza je zdůrazněn křivkami v podlaze – ty provádějí návštěvníka celým prostorem obchodní jednotky. Nedílnou součástí projektu je také „vnitřní výloha“ – plocha pro prezentaci v konceptu shop in shop. Velký prostor je také věnován samoobslužným pokladnám a výdeji internetových zásilek, které k Notino prodejnám neodmyslitelně patří.
Prodejny Notino se stávají příjemným prostorem plným zážitků a zcela tak mění koncept nakupování.