kategorie:
Veřejný interiér II.
Ján Antal, STUDIO PERSPEKTIV s.r.o., www.perspektiv.cz
fotograf:
Filip Šlapal
KONSEPTI SHOWROOM, PRAHA
Prostor se volně inspiruje rozdělením divadla – na vstupní galerii, foyer, sál s jevištěm a hledištěm. První část reprezentuje galerii nábytku z mléčného plexiskla se zadním podsvícením. Vnímání židle se tak posouvá více ke konturám a figuře.
Od doby, co Konsepti působí na trhu, se způsob, jakým oslovuje klienty výrazně změnil. V informační explozi je potřeba získat pozornost klienta a sdělit mu informaci. To byl také námět nového showroomu v pražských Holešovicích. Proč si nevytvořit vlastní scénu, jakou podtrhnout vystavené produkty a oslovit tím klienta?
Snažili jsme se propojit reálný a iluzorní svět za pomoci současných technologií. Námětem nám byl svět divadla a filmu. Kombinace reálného a nereálného se inspiruje u natáčení seriálu Mandalorian, kde tradiční green-screen poprvé nahrazují digitální obrazovky. Herci tak mohou reagovat s pozadím přímo a nemusí si vše představovat. Chceme tak napadnout stereotyp pasivního prodeje nábytku a současně vytvořit nový multimediální zážitek pro všechny smysly, hrát si s představivostí a emocemi.
Prostor se volně inspiruje rozdělením divadla – na vstupní galerii, foyer, sál s jevištěm a hledištěm. První část reprezentuje galerii nábytku z mléčného plexiskla se zadním podsvícením. Vnímání židle se tak posouvá více ke konturám a figuře.
Srdce interiéru představuje prostor s digitálním pozadím, které nabízí téměř nekonečné variace kulis k prezentaci kancelářského nábytku. Na přenesení této technologie do prostoru showroomu jsme spolupracovali ještě s kreativním studiem Lunchmeat, zaměřujícím se na digitální média. V zadní části prostoru se nachází foyer a lounge, kde se mohou návštěvníci setkávat v neformálním prostředí. Každá část je do jisté míry flexibilní, a proto bude zážitek z návštěvy pokaždé jiný.
Jedinečnost vychází z koncepce prezentace nábytku prostřednictvím emocí, příběhu a trochu i iluze – přesunutí člověka do jiného místa. Konsepti vždy posouvalo běžný zážitek z nákupu na novou úroveň, a i to bylo naším cílem v návrhu showroomu. Již dávno neplatí, že kanceláře jsou místem šedého lamina a funkčního nábytku. Chtěli jsme proto přinést nový pohled na prezentaci nábytku. Jedinečnost se také propisuje do použitých materiálů, které ale člověk nejlépe zažije při návštěvě na vlastní kůži.
Velikost: 250 m²